- Bolehkah saya menikmati keistimewaan keahlian VIP di Cawangan PLC dengan hanya menunjukkan maklumat akaun Web?
- Bagaimana jika baucar saya tamat tempoh?
- Saya terlupa membawa kad VIP semasa pembelian di Cawangan PLCk, adakah saya masih boleh menuntut mata Poin?
- Apakah Terma & Syarat bagi baucar Jenama & PLC?
- Bagaimanakah cara saya untuk memperoleh mata Poin?
- Berapa lamakah tempoh validasi untuk Mata Poin Keahlian?
- Saya tidak menerima kod OTP. Apa perlu saya buat?
- Apa itu Kod OTP?
- Berapa lamakah masa yang diperlukan untuk memproses baucar penebusan?
- Saya telah kehilangan kad VIP saya. Bagaimana saya boleh menggantikannya?
- Apa yang boleh saya tukarkan dengan Mata Poin VIP?
- Adakah tarikh luput untuk baucar penebusan saya?
- Adakah poin mata dalam kad yang telah tamat tempoh akan dipindahkan ke kad baru?
- Mengapakah kad VIP saya tidak sah?
- Bolehkah saya menggunakan pelbagai baucar jenama dalam satu pembelian?