Saya tidak menerima kod OTP untuk menghubungkan Kad Keahlian VIP ke Akaun Web

  • Pastikan nombor telefon bimbit yang betul telah dimasukkan.
  • Kad VIP mestilah sah & aktif bagi memautkan ke akaun Web anda. Klik untuk mengaktifkan kad.
  • Sebarang perubahan pada nombor telefon perlu dilakukan di sini.

Jika anda menggunakan eSIM, sila ambil perhatian tentang perkara berikut:

  • Kebanyakan penyedia eSIM roaming hanya menyokong perkhidmatan data sahaja. Ini bermakna eSIM anda sesuai untuk melayari web dan menggunakan aplikasi seperti WhatsApp atau Telegram. Walau bagaimanapun, ia biasanya tidak termasuk perkhidmatan suara atau SMS. Keterbatasan ini mungkin disebabkan oleh sekatan perkhidmatan yang dikenakan oleh penyedia telko yang membekalkan eSIM.
  • Jika anda perlu menerima mesej SMS atau membuat panggilan suara, kami mengesyorkan anda memeriksa dengan penyedia eSIM anda untuk sebarang pilihan yang tersedia atau mempertimbangkan penyelesaian alternatif yang menawarkan perkhidmatan yang komprehensif, termasuk SMS dan suara.
Adakah artikel ini membantu?
0 daripada 6 mendapati ini berguna

Artikel dalam seksyen ini

Lihat lebih banyak
Hantar Permintaan
Sila lengkapkan borang ini dan kami akan kembali secepat mungkin.
Cari kami di WhatsApp
Jika anda lebih suka untuk menghantar mesej kepada kami melalui komunikasi mudah alih, sila berasa bebas untuk menghantar teks kepada kami di +6010 312 9877!