Saya tidak menerima kod OTP untuk mengaktifkan Kad Keahlian VIP

Sila ambil perhatian bahawa untuk pendaftaran Kad Keahlian VIP, sistem kami hanya menerima nombor telefon tempatan (+65). Untuk pengaktifan kad, sila sediakan kad keahlian VIP anda dan peranti mudah alih anda.

  1. Aktifkan kad VIP anda melalui laman web kami.
  2. Ikuti arahan pada skrin, masukkan Kod Pendaftaran 10 digit diikuti dengan Nombor Mudah Alih anda.
  3. Masukkan Kod Pengesahan Satu Kali (OTP) yang dihantar ke telefon mudah alih anda melalui SMS.
  4. Permintaan untuk menghantar semula OTP hanya sah selepas 2 minit.
  5. Jika anda tidak menerima kod OTP dua kali, sistem akan meminta alamat e-mel anda sebagai alternatif.
  6. Lengkapkan pengaktifan Kad VIP dengan mengisi butiran peribadi anda dan klik "hantar."

Jika anda menggunakan eSIM, sila ambil perhatian perkara berikut:

  1. Kebanyakan penyedia eSIM roaming hanya menyokong perkhidmatan data. Ini bermakna eSIM anda sesuai untuk melayari internet dan menggunakan aplikasi seperti WhatsApp atau Telegram. Walau bagaimanapun, ia biasanya tidak termasuk perkhidmatan panggilan suara atau SMS. Had ini mungkin disebabkan oleh sekatan perkhidmatan yang dikenakan oleh penyedia telko yang menyediakan eSIM.
  2. Jika anda perlu menerima mesej SMS atau membuat panggilan suara, kami mengesyorkan anda memeriksa dengan penyedia eSIM anda untuk sebarang pilihan yang tersedia atau mempertimbangkan penyelesaian alternatif yang menawarkan perkhidmatan menyeluruh, termasuk SMS dan panggilan suara.

Jika anda pengguna iPhone, sila periksa Folder Junk anda untuk mesej teks. Lihat imej di bawah untuk butiran.

Adakah artikel ini membantu?
1 daripada 6 mendapati ini berguna

Artikel dalam seksyen ini

Hantar Permintaan
Sila lengkapkan borang ini dan kami akan kembali secepat mungkin.
Cari kami di WhatsApp
Jika anda lebih suka untuk menghantar mesej kepada kami melalui komunikasi mudah alih, sila berasa bebas untuk menghantar teks kepada kami di +6010 312 9877!