Langkau ke kandungan utama
Logo
Pet Lovers Centre Malaysia
Kedai VIP Membership
English (US)
Serah permintaan
  1. PLC Help Centre
  2. Keahlian VIP
  3. Soalan Lazim Lain

Mengapakah kad VIP saya tidak sah?

Terkemas kini 10 Oktober 2023 05:48
  • Sila ambil perhatian bahawa untuk mendaftar Kad Keahlian VIP, sistem kami hanya menerima nombor telefon tempatan (+60).
  • Ini kerana anda belum mengaktifkan kad VIP anda. Anda boleh melakukannya di sini.
  • Jika nombor telefon anda bermula dengan (+65), sila hubungi pasukan sokongan kami untuk bantuan.

mceclip0.png

Adakah artikel ini membantu?
2 daripada 8 mendapati ini berguna

Artikel dalam seksyen ini

  • Bolehkah saya menikmati keistimewaan keahlian VIP di Cawangan PLC dengan hanya menunjukkan maklumat akaun Web?
  • Bagaimana jika baucar saya tamat tempoh?
  • Saya terlupa membawa kad VIP semasa pembelian di Cawangan PLCk, adakah saya masih boleh menuntut mata Poin?
  • Apakah Terma & Syarat bagi baucar Jenama & PLC?
  • Bagaimanakah cara saya untuk memperoleh mata Poin?
  • Berapa lamakah tempoh validasi untuk Mata Poin Keahlian?
  • Saya tidak menerima kod OTP. Apa perlu saya buat?
  • Apa itu Kod OTP?
  • Berapa lamakah masa yang diperlukan untuk memproses baucar penebusan?
  • Saya telah kehilangan kad VIP saya. Bagaimana saya boleh menggantikannya?
Lihat lebih banyak
Hantar Permintaan
Sila lengkapkan borang ini dan kami akan kembali secepat mungkin.
Cari kami di WhatsApp
Jika anda lebih suka untuk menghantar mesej kepada kami melalui komunikasi mudah alih, sila berasa bebas untuk menghantar teks kepada kami di +6010 312 9877!

© PLC Help Centre

Pet Lovers Centre Malaysia. All rights reserved.

Facebook Twitter YouTube LinkedIn Instagram
Bagaimana kami boleh membantu?